meest gestelde vragen

Brengt schilderjeschip.nl bezorgkosten in rekening?

Alle paketten boven de 155 euro (inclusief BTW) worden GRATIS bij u thuisbezorgd 

Voor bestellingen onder de 155 euro (inclusief BTW) betaalt u een kleine tegemoetkoming in de kosten € 6,95 excl.BTW / € 8,40 incl.BTW verzendkosten. lees meer>>

Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
Nee, als iets niet voorradig is en wij u iets moeten naleveren betaalt u daar geen verzendkosten voor.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Ja, nadat u een betaalwijze heeft gekozen bij stap 1 in de winkelwagen, kunt u op de knop 'PostNL-Checkout' klikken. Vervolgens komt u in het scherm: PostNL Checkout - MijnPakket. Hierin kunt u aangeven wanneer u het pakker wenst te ontvangen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Indien u niet aanwezig bent neemt PostNL / DHL het pakket weer mee en bezorgd dit pakket de volgende dag op een ander tijdstip. Indien u de tweede maal niet aanwezig bent wordt het pakket op een PostNL of DHL afhaalpunt bij u in de buurt gebracht waar u deze kunt afhalen.

Kan ik mijn bestellingen `s avonds laten bezorgen?
Nee, PostNL / DHL heeft een eigen afleverroute en bezorgt van ’s ochtends 9.00 tot ’s avonds 21.00 uur (op drukke dagen tot 21.30 uur). PostNL levert wel op zaterdag.

Levert schilderjeschip.nl ook in het weekend?
Ja, schilderjeschip.nl levert ook op zaterdag. 

Kan ik op een ander afleveradres mijn bestelling laten bezorgen?
Bij het bestellen via de website kunt u aangeven, op welk adres u de artikelen geleverd wilt hebben. U kunt dus bijvoorbeeld als afleveradres het adres van uw werk opgeven.

Waar blijft mijn bestelling? 
Schilderjeschip.nl bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Voorradige artikelen heeft u in de regel binnen 3 werkdagen in huis. Bijvoorbeeld: bestelt u op vrijdagavond na 22.00 uur, of op zaterdag, zondag of maandag, dan krijgt u uw bestelling op dinsdag/woensdag thuis. 

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen maar niet alle artikelen zijn geleverd, is er iets mis gegaan?
Het kan zijn dat de bestelling (in geval van artikelen met verschillende maten en gewicht) opgesplitst is in meerdere pakketten. In dit geval kan het zijn dat uw zending in delen door PostNL / DHL wordt bezorgt. Hier kan bijvoorbeeld een dag verschil in zitten.

Ik heb besteld maar geen orderbevestiging ontvangen! 
Waarschijnlijk heeft u een onjuist e-mail adres opgegeven bij uw bestelling. Door in te loggen bij \'mijn account\' kunt u dit controleren, aanpassen en een nieuwe bevestiging versturen. Staat uw e-mailadres wel goed, controleer dan of ons e-mailadres wordt toegestaan door uw \'SPAM\'-filter. Neem anders contact met ons op.

Staat uw vraag of antwoord er niet bij, neem dan contact met ons op.

 

Terug naar: \'Klantenservice\'

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 13-03-2017 - Zie voor meer reviews, onze beoordelings pagina van KiyOh, rechtsboven...  lees meer
  • 03-02-2017 - Levering is uit eindelijk toch nog goed gekomen. Dank hiervoor....  lees meer
  • 16-12-2014 - Jullie hebben mij erg geholpen door het geven van een...  lees meer
Plaats een bericht
© 2012 - 2017 schilderjeschip | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.